اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد

فعالیت ۵۰ پایگاه انتخاب رشته دانشگاه‌ها در تهران/ انتخاب رشته مناسب با حداکثر ۱۰۰ هزار تومان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: بیش از ۵۰ پایگاه انتخاب رشته دانشگاه‌ها برای دانش‌آموزان شهر تهران راه‌اندازی شده است و حدود ۱۸۰ مشاور در این زمینه فعالیت می‌کنند.

فعالیت ۵۰ پایگاه انتخاب رشته دانشگاه‌ها در تهران/ انتخاب رشته مناسب با حداکثر ۱۰۰ هزار تومان

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در حاشیه بازدید از پایگاه انتخاب رشته وارثان حسین واقع در منطقه ۱۷ تهران، اظهار کرد: بیش از ۵۰ پایگاه انتخاب رشته دانشگاه‌ها برای دانش‌آموزان شهر تهران راه‌اندازی شده است تا مشاوره خوبی به دانش‌آموزان ارائه شود و بتوانند انتخاب آگاهانه داشته باشند و مسیر زندگی خود را به خوبی تشخیص دهند.

وی با بیان اینکه هزینه انتخاب رشته در پایگاه‌های آموزش و پرورش شهر تهران بین ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است، گفت: در پایگاه‌های انتخاب رشته برای خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، تخفیف ۵۰ درصدی پیش‌بینی شده است.

کریمی با بیان اینکه بین ۱۵۰ تا ۱۸۰ مشاور در پایگاه‌های انتخاب رشته شهر تهران حضور دارند، افزود: مشاوران با آخرین اطلاعات روز و نرم‌افزار قوی و به‌روز رسانی شده فعالیت می‌کنند و تلاش می‌کنیم که مشاوره بسیار دقیق به دانش‌آموزان ارائه شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت دانشگاه‌ها برای حضور همه داوطلبان فراهم است و این انتخاب رشته برای تعیین رشته مورد علاقه و مناسب هر فرد است؛ ضمن اینکه به دانش‌آموزان آگاهی داده می‌شود که افق پیش روی خود را گسترده ببینند و اگر در رشته مورد علاقه‌شان با توجه به رتبه پذیرفته نشدند، ناامید نشوند. 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول